pondelok 2. februára 2015

Lujza vykročila do virtuality

Koho okno? 


Lujzine okno - nie, nie je to ani moje pravé meno, ani to nie je opis stavu, ktorý som prežívala po piatkovej párty v Účku celú sobotu. Proste sa mi to tak páčilo, tak som to tam dala.
Inak, mám dosť problém držať sa témy, dokonca aj tej, ktorú si zvolím sama, takže aspoň viete, že som skutočne žena a trieskam veselo jedno cez druhé. Keďže je údajne lepšie neskoro ako nikdy, i keď toto je vzhľadom na môj pokročilý vek možno aj naozaj neskoro (pre vás), nevadí.

Prečo toto okno a o čom?


Rozhodla som sa podeliť s vami o moje zábavné aj menej zábavné historky single života, v ktorých nebudú chýbať aj ne/osobné dissy na kadekoho a kadečo, aj na teba, podstatou bude veľakrát to, že muži a ženy si idú vždy svoje. Stále. A nechápu sa. A ani sa nikdy nebudú. Treba sa s tým zmieriť a ja vám s tým idem pomôcť. Nie s chápaním, ale so zmierovaním, aby bolo jasné. A čítaj pozornejšie. Jesť môžeš aj potom. Iste si teraz povieš, že som zakomplexovaná ohyzdná tehla, ktorá nikdy s chlapom nebola, ako by stará matka povedali, rovno sa ti smejem. Nezáviď. Aj som pekná, aj som mala týpkov. Aj desaťkrát. Nechválim sa, len uvádzam veci na pravú mieru. Mníška z Hronského Beňadika (kláštor tam je, už chápeš?) by to, čo sa tu bude diať asi ťažko napísala.


Keďže život single žien nie je rozhodne jednoduchý a taký uniformný až nudný, bude nám tu veselo. Ale nie vždy, lebo občas ten úsmev na tvári aj zamrzne - nie len v realite, ale aj v ctenej virtualite. Single som sa ocitla logicky tak, že som sa rozišla. Bystrá myseľ to už mala zaevidované dávno, všakže. No nebudeme tu rozoberať môj citový život, ale praktické ponaučenia, ktoré z jeho úskalí vyplynuli. Nieže by ti niekedy nejako pomohli, lebo sa nepoučíš, budeš skúšať, manévrovať a robiť kraviny, nasierať sa, že každý jeden je debil, ale na mňa sa aspoň nebudeš môcť vyhovoriť. Namiesto toho, aby si sedela doma a čítala s revom brožovanú kravinu s ružovým obalom, ktorú si si kúpila po ceste z roboty v Pantha rei s vysokobratislavskou prirážkou 10 eur, si čítaj toto v ajfone, keď pôjdeš sockou večer do mesta. Aj sa čosi naučís, aj sa zabavíš. Lebo sranda musí byť aj keby na pivo nebolo. Haha. Na to sa vždy nájde.

So započatím Lujzinho okenného výlevu by som chcela silno poďakovať opačnému pohlaviu (opačnému voči mne, haló...rozumej mužom), pretože bez nich by sa vykročenie do virtuality nikdy neudialo. A nie len to, žiadny ženský rozhovor by nestál za ničotné nič, keby vás nebolo na tomto svete. Na tomto mieste Vám skladám poklonu za to, lebo za iné to už asi veľmi neurobím. Ha, srandujem, veď trocha nadhľadu by ti neuškodilo. Aby si vedel/a, kamošov mám viac ako kamošiek, dôvod rozoberieme neskôr. Nemysli hneď na prasačiny, o to vôbec nejde.

S prihliadnutím na fakt, že na celých internetoch, ak nerátam Oprah na youtube, nie je nič, čo by ženám dalo ozaj niečo podnetného, sa na túto vec podujmem ja. Múdrosti  typu 10 dôvodov prečo vás nechce, 6 znakov ako zistíte, že vás chce, 3 dôvody prečo ho poslať k vode, 12 tipov ako ho znova očariť, bla bla...ani nečítajte. Zbytočne sa len rozčúlite, lebo zistíte, že na všetko existuje nejaký zaručený patent. A neklam, že to nečítaš. Sama si škodíš, lebo naozaj nie je každý chlap magor (ako sa v Účku na hajzlových dverách píše), i keď bude reč aj o super debilných vzorkách, akurát že proste neni do teba a ty si to nechceš uvedomiť. Alebo nie je až tak. Nuže, čím skôr si to zakaždým priznáš, tým lepšie pre teba. Vyžaduje si to tréning. A nadhľad, prosím! Áno, je to únavné, ale aj zábavné.

Teaser na ďalšie okno 

V najbližšom pokračovaní prezradím niečo o tom, ako chlapi ne/vedia baliť ženy, čo im žerieme a čomu sa smejeme. Takže, vypni internety, a choď sa prejsť von, daj si cigu, pizzové fornetti, čo ti chutí a teš sa na pokračovanie.

Tvoja Lujza