pondelok 2. februára 2015

Lujza sa zoznamuje virtuálne

Tak som si povedala, keď už som naposledy sľúbila, že niečo napíšem, tak to aj robím. A aby to korešpondovalo so začatou, obávam sa, že nevyčerpateľnou témou, tak začneme zábavnou metódou ako niekoho spoznať. Chlap, žena, mne je jedno s kým to chceš ťahať, ale ja na referendum nepôjdem.

Ktorým oknom?


Veľa žien sa sťažuje, že sa nevie zoznámiť. No, moja milá, to budeš musieť pohnúť riťou a ísť od fejsbukov het. Pokec tu nebudem ani spomínať, lebo to je pod moju úroveň, ale v rámci experimentu som na pár dní vyskúšala Badoo. Ak neviete (isto ti verím) tak to funguje klasicky, profil, fotka, zadáš nejaké základné údaje o sebe, aby ti nenašlo fakt každého trtka od 0-60 niekde z Kysúc, keď plánuješ prejsť najviac 5 zastávok sockou z Herlianskej na Trnavské mýto a pod. Cestovateľky mi snáď odpustia túto miernu iróniu. Vlak je v pohode, ale iba keď ideš hodku z párty z Viedne o 6 ráno a spíš, inak nula bodov. Tak parametre set upnuté, môžeme si vyberať. Kto ty vlastne si keď ideš hľadať ženskú na net a necapneš si tam fotku? Nie fotku svojho vtáka, bavoráka alebo s fľašou v ruke, ale takú normálnu. Aj selfie, v pohode. Ale nie o zrkadlo a fotiť si tetovačky alebo pekáč s buchtami, kriste. No nič, tieto len odkliknem že NIE. Nieže by bolo zlé vidieť dopredu čo ťa tam dole čaká (och toto je inak dobrá téma, postrach všetkých žien, držím v hlave) alebo že si chalanko z FTVŠ odfotil medveďa pred Auparkom, haha, ale o čom by ste sa bavili, keď už fotka napovedá, že je debil. Teda, opäť, lovkyne one night neorgazmov a golddiggerky nech sa nehnevajú. 

Ale čože by som klamala, zopár vhodných kúskov sa našlo. Vizuálne, výškovo, s miestom pobytu, fajn. Kameň úrazu prichádza teda o kúsok neskôr, a to pri konverzácii. (Tu ma napadá film Two night stand, ktorý ma dosť pobavil) Prvýkrát to zabolí pri hrúbke. Haha, nie TEJ, ty! I keď logiku to má :D gramatiku som myslela no.

Pri tomto som prišla na jednu závažnú životnú pravdu, a tá je, že vymeniť si zopár správ, čeknúť nutný intelekt, spôsob vyjadrovania a dohodnúť si stretko. V bársakej vinárni, nie na Jedlíkovej zrovna, teda pokiaľ chalan nie je abstinent, lebo ja isto nie som a radšej zabiť hodinu osobne ako týždeň vypisovaním a zmotávaním, aby potom prišlo to isté nutné zlo, čo po hodine. Chápeš. Celý čas ti to hovorím, s nadhľadom, nejde o život, ale čas sú peniaze alebo zábava s lepšími, tak si vyber. Ja som zvolila teda hneď stretko. Chalan  zaujímavý, vysoký, aj pekný. Ale hodina mi s ním stačila. Keď asi piatykrát spomenul bývalú (ďalší postrach všetkých žien ty trúd), tak som dala druhé víno, povedal, že platí, sympatické, a rozlúčili sme sa. A ja som si Badoo na druhý deň zrušila.

Vyhoď sa z okna


Vidíš, aká som inteligentná. A ty rozdávaš telefónne čísla a čuduješ sa že henten s ktorým si skoro išla von ťa otravuje. Žiadne číslo, nerozdávať, nie si charita. A buď si zapisuj alebo si rovno tieto blogy vytlač a daj zarámovať.Lebo isto nabudúce budeš niekomu núkať svoje číslo, nebodaj vizitku. Ozaj, toto je trápne jak šlak. Ešte mu rovno adresu domov napíš na čelo.

Tak toto bolo moje zoznámenie na virtuálnej báze. Týpka som odvtedy inak párkrát stretla s nejakou dievkou, predpokladám, že to bola bývalá súčasná :) Holt, ja som zabila len hodinu, mala som dvakrát dve deci bieleho v nie najhoršom podniku na Obchodnej (to je Valhalla aby si vedel) a spokojná som mohla sledovať moje kamošky ako sa trápia nad Pokecom. Aspoň jedna z nich sa naučila robiť si z toho mega srandu. O jej zážitkoch bude na týchto stránkach tiež reč. A aj o tej nenahraditeľnej mužskej schopnosti vyznať sa v dĺžkových mierach či ako sa to...

Nabudúce si dáme niečo o tom, prečo nehľadať vzťah na párty/diskotéke/letitrolle.
Ja si idem pustiť Simpsonovcov.






Vaša Lujza